21 Şubat 2014 Cuma

Şık Tablo Modelleri

''Herkese kanvas tablo modelleri ile alakalı bu güzel yazıyı öneriyorum. İnternette gezerken rastladım. Farklı farklı modeller ile evlerinize güzellik katabilirsiniz. Tablo meraklısı herkese hem bu yazıyı hem de plus canvas markasını öneriyorum.

Evimde güzel bir değişiklik yapmak istiyordum. Özellikle salonun dekorasyonundan hiç memnun değildim. Bahar aylarının da yaklaşması ile açık renkli, cıvıl cıvıl bir salon hayal ediyordum. Duvarlarım buz mavisi renkteydi. Bu renk artık bana çok cansız ve iç bunaltıcı geliyordu. İlk iş olarak duvarlarımı açık toz pembeye boyatmaya karar verdim. Ustalar gelip bir günde tüm duvarlarımı hallettiler. Sonra sıkı bir temizlik başladı. Bir kaç günde de temizliği hallettik.



Sıra yeni dekorasyona gelmişti. Evde bulunan koltuk ve halılardan çok memnundum. Canlı ve şık mobilyalarım vardı. Bu yüzden daha ufak tefek dekoratif ürünler almaya karar vermiştim. Öncelikle çok ünlü büyük bir dekorasyon mağazasına gittim. Orada fiyatlar oldukça yüksekti. Başka yerlere bakmaya karar verdim. Beğendiğim ürünlerin fiyatları hep yüksek oluyordu. Bir kaç ufak tefek biblo satın aldım sadece. Esas duvarlarıma güzel bir kanvas tablo yapmak istiyordum. Kendime şık ve güzel bir kanvas tablo modeli arıyordum. Yeni pembe duvarlarım ile uyumlu, şık bir model olmalıydı. Evim sade ve az mobilyalı olduğu için birazcık evi hareketlendirecek, çok renkli kübist bir tablo arıyordum. En sonunda internette çok güzel bir kanvas tablo modelleri satan site buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder