10 Şubat 2014 Pazartesi

Mezuniyet Elbisem

Sonunda üniversitenin bitme zamanı geldi. Mezuniyetin gelmesiyle birlikte, mezuniyet balosuna hazırlıklarda başladı. Dört yıldır hevesle beklediğim bu baloya nasıl bir elbiseyle gideceğime karar vermekte zorlanıyorum. O kadar yıl hevesle beklediğim baloya, elbise seçmenin bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim. Arkadaşlarıma baktığım zaman, onların çoktan çok güzel abiyeler beğendiklerini görüyorum. Sanırım daha okula girmeden, mezuniyette ne giyeceklerine karar vermişler. Yoksa bu kadar zamanda nasıl bu elbiseleri bulduklarına mana vermek imkansız.
Bende biraz geçte olsa artık, kendime abiye bakmaya başladım. Bunun için bir iki mağaza gezdiysem de hem abiyeleri beğenemedim hem de mağazaların bayan giyim reyonlarını dolaşmak zor gelmeye başladı. Hayatımda en nefret ettiğim şeylerden birisidir, elbiseyi giy çıkar yapması. Bunun için internette abiye alacağım giyim siteleri araştırmaya başladım. Abiye alabilmek için neredeyse normal mağazadan daha çok giyim sitesi var. Bu giyim siteleri arasında bir iki tanesi dikkatimi çekti. Buralarda mezuniyet için çok güzel abiyeler var.
Özellikle dikkatimi çeken modainmoda adlı bir site oldu. Buradan üç tane abiyeyi çok beğendim. Bunların bedenleri konusunda sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum. Çünkü bol bol beden seçenekleri var. Ayrıca yedi gün içerisinde aldığım ürünleri koşulsuz, şartsız geri iade edebilmem giyim sitelerini tercih etmemde ki başlıca sebeplerden birisi halini aldı. Çünkü beğendiğim bu üç abiyeyi de sipariş ettim ve bana en yakışanını seçip, diğer ikisini geri iade edeceğim. Bayan giyim alanında bu kadar güzel online alışveriş sitesi olacağını bilmiyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder