19 Şubat 2014 Çarşamba

Mezuniyet Hediyem Babamdan


Çocukluğumdan beri çok ders çalışırım. Özellikle matematik gibi sayısal derslerde başarılı olduğum bir gerçek. İlkokul ve ortaokul zamanlarımda sayısal derslerim çok iyi olduğu için ailem genel olarak mühendis olabileceğimi düşündü. Hesap yapmayı, sayısal sorunların içinden çıkmayı seviyorum ve becerebiliyorum. Ortaokul bittiğinde Bursa’nın puanı en yüksek lisesini kazandım. Yine benim gibi dersleri iyi olanlarla bir aradaydım artık ve yarış iyice kızışmıştı diyebilirim. Çok iyi arkadaşlıkların yanında lisenin bitiminde gireceğimiz üniversite sınavındaki rakiplerim de genel olarak hep çevremdeydi.



Lisenin ilk senesinden itibaren not almayı hiç bırakmadım. Derslerime günü gününe çalıştım ve sınavlarda başarılıydım. Lise sona geldiğimde ise artık son yılımdı ve normalde kat kat fazla çalışmam gerektiğini biliyordum. Ben de neredeyse gece yarılarına kadar süren ders çalışma faslının meyvelerini topladım ve istediğim bölüm olan makine mühendisliğini kazandım. Bu sene ilk dönemimi hazırlık okuyarak tamamladım.
Ve babamın bana bir sürprizi vardı bu sene üniversiteyi kazanmam ve yılbaşı hediyesi olarak iphone 5 almış. Gözlerime inanamadım. Çok mutlu etti beni. Çünkü şimdiye kadar hep akıllı telefonların vakit kaybı olduğunu düşünüyordum. İnsanlar sohbet etmek yerine ellerinde telefonlarla vakit geçiriyordu. Ama telefon geldiğinden beri farklı düşünüyorum.


Yarın da iphone kılıfları araştırmaya başlayacağım. Ufak bir ön araştırma yaptım ve 2 tarafı kapalı olan iphone kılıflarına bakmaya karar verdim. Özellikle arka tarafı taşlı olan iphone kılıfları çok hoşuma gitti. Telefonu hem koruyor hem de benim tarzımı yansıtıyor. Yeşil renkli iphone kılıfları arasında hem 2 tarafı da kapalı hem de bir yüzü taşlı olanları tercih edeceğim. Çünkü Bursasporluyum ve beyaz telefonuma yeşil bir kılıf güzel durabilir J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder