22 Ekim 2013 Salı

Yönetim Eğitimi ve Kariyer

Yöneticilik herkesin yapabileceği bir iş değildir. Yönetim katında çalışan kişilerin kriz yönetimi konusunda bilgi sahibi olması şarttır. Ofis içinde bir kriz anı yaşandığında bu krizi yönetme yetisine sahip birilerinin olması şarttır.Yönetimden sorumlu olan kişiler iş bağlantıları konusunda da yeterli olmalıdır. Müşteri ilişkileri kuvvetli olan yöneticiler her zaman  tercih edilir. Bir toplantı esnasında müşteriyi doğru yönlendirebilmek, stratejiyi doğru oturtmak önemlidir. Bunu yaparken insan psikolojisinden anlamak da şart.

Yönetim Eğitimi

Yönetim eğitimi sayesinde şirketlerin en aranılan kişisi siz olursunuz. Dört hafta süren yoğunlaştırılmış yönetim eğitimi ile sertifikanızı alarak cv'nize ekleyebilirsiniz. Sertifika bilgileri cv inceleyen insan kaynakları uzmanları için son derece önemlidir. Yönetim eğitimi almadan kendinizi yeterli hissetmeyebilirsiniz. Bir arkadaşım metin yazarı olarak girdiği iş yerinde terfi alarak yönetici oldu. Bu terfinin ardından yönetici olmanın omuzlarına yüklediği sorumluluğu kaldırabilmek için yönetim eğitimi aldı. Bu eğitimin sonunda artık yöneticiliğe hazırdı. Yöneticinin nasıl davranması gerektiğini, kriz yönetimlerini ve daha pek çok konuyu deneyimledi.

Yönetim Eğitimi

Eğitim sertifikaları her zaman önem taşır. Arkadaşımla oturup konuştuğumuzda ortak noktamız cv'mize yazabileceğimiz ve bize bir şeyler katan eğitimler almaktı. Dünya sürekli olarak değip dönüşürken bu değişime herkes ayak uydurmaya çabalıyor. Kimisi zamanın gerisinde kalırken kimisi kendisini sürekli güncelleyerek hayatta kalma savaşını sürdürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder