24 Temmuz 2013 Çarşamba

En Rahatı Karyola

Uzun süredir yoğun bel ağrılarım vardı. Doktor bel fıtığı teşhisi koydu ve bir takım tedavilere başladık. Her şeyden önce ortopedik bir yatak almam gerektiğini söyledi. Evde mevcut bulunan yatağım ortopedik değilde bu sebep ile yeni ortopedik bir yatak almam gerekti. Fakat ortopedik yataklar evdeki karyola ile uyum sağlamıyordu. Hem mobilyalarım ile uyumlu hem ortopedik yatağımın sığabileceği hem de uygun fiyatlı karyola aramaya başladım. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Evidea isimli online bir alışveriş sitesine baktım.


Karyola


Gerçekten hem uygun fiyatlı hem de mobilyalarım ile uyumlu yatağım ile aynı boyutlarda birbirinden güzel karyola modelleri ile karşılaştım. Bu güzel karyola modelleri arasından Adore A Plus Tek Kişilik Karyola modelini almaya karar verdim. Model, E1 kalite standartlarında ve kansorejen madde içermeyen özellikleri ile dikkat çekiyor. Satın aldığım ürün 3 gün içerisinde demonte bir şekilde evime kadar geldi. Böylece taşıma derdinden kurtulmuş oldum.

Soley

Site içerisine giriş yapmışken ebat olarak daha büyük olan karyola ve yatağım için yeni nevresim takımları almaya karar verdim. Soley markasının pek çok güzel modeli ile karşılaştım site içerisinde. Soley Sahra Fuşya Çift Kişilik Saten Nevresim Takımını çok beğendim ve satın aldım. Soley'in hem şık hem modern tasarımlar oldukça güzel herkese tavsiye ediyorum. Yeni karyolam ve yatağım sayesinde bel ağrılarım azaldı. Geceleri daha iyi bir uyku çekiyorum artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder